İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Buz Kütleli Saka Su .

Geçen hafta 19 litre saka damacana su aldık. Yanında altı adet 330 ml su da hediye getirdiler. Hem damacana, hem de pet şişede buz kütleleri vardı. Firmaya yazdım, geçen hafta içinde geleceğiz dediler gelmediler. O kadar para verip su alıyoruz. Kapalı ortamda muhafaza etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Aynı şekilde yazın da güneşin altında bırakılmamalı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget