İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Buhari Otomotiv Fazla Alınan Servis Ücreti, Taksitlendirme Yapılmaması

08 Şubat 2017 tarihinde, daha önce telefonla da görüşüp bilgi aldığım Tekirdağ Merkez Buhari Otomotiv servis kısmına gidip 11 Şubat 2017 saat 11:00'a randevu aldım. Bu randevu alımı esnasında bakım, fiyat ve ödeme şekilleri konusunda tarafıma bilgi verildi. 11 Şubat 2017 tarihinde aracımı teslim ettim ve aracın teslimi, bakımının yapılması, sıra ve adalet konularında problemler yaşadım. Asıl problemi ise ödeme esnasında yaşadım. Aracımın bakımını yapan B.. Bey, ücret olarak 425 TL'demesine rağmen, şahsımdan 515 TL para talep edilmiştir. Taksit yapabileceklerini daha önce hem telefonda hem de yüz yüze ifade etmelerine rağmen, Paraf kredi kartına taksit yapamayacaklarını belirtip tek çekim olarak ücreti almışlardır. Fazla alındığını düşündüğüm 90 TL ve taksit yapmayıp bankaya vade farkı için ödediğim ekstra 60 TL'yi Tekirdağ Merkez Buhari Otomotiv'den talep ve şikayet ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget