İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Buca Belediyesi Eshot 171 Tınaztepe Konak Otobüsü Her Sefer Geç Geliyor

21.02.2017 saat 21.50 evden cıktım durakta bekliyorum, 171 tınaztepe konak 171 hatlı otobüsün 22.10'da gelmesi beyefendi neden gec geldiniz işe gec kaldım dedim bekleme ozaman ne yapalım sana hesap mı vereceğim ukala ukala tavırları ve genelde bu hattın saatlerinde sık sık gec gelme ve keyfi hareketleri devam etmektedir. 35y2139 plakalı araç söföründen ve hattın gec gelmesinden vatandaş olarak şikayetçiyim, gereğinin yapılmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget