Braun'dan dünya kadar para verip 790cc -4 traş makinesi aldım. Garanti süresi dolmadan elek kenarlarında delikler oluştu. Gaziantep ve Malatya servisi aksesuar garantiye girmez diyor. Garanti belgesi tüm parçalar garantiye girer diyor. Müşteri hizmetleri ise kararsız. Bir daha asla yaklaşmam.
Yorum Gönder