09.02.2017 tarihinde kgn76aw30n model buzdolabı aldım. Buzdolabınız çalışırken belli saatlerde anormal bir ses çıkarıyor. Servisiniz gelip kontrol yaptılar normal olduğunu söylediler ama onlar geldiğinde ses yoktu. Sesi aralıklı zamanlarda yapıyor. Sesi telefon numarama kayıt yapıp dinlettim normal dediler ama ben almış olduğum bu ürünün çıkardığı sesten çok rahatsızım. Sıfır bir buzdolabın bu sesi çıkarması normal değil, hele hele sizin gibi bir marka ürünün. Kalitenizi markanızı devamlı eş dosttan duyuyordum bu yüzden evime ilk defa Bosch markanız olan buzdolabını almaya karar verdim ama böyle bir olayla karşılaştığım için çok üzüldüm. Firmanız tarafından bu mağduriyetimin giderilmesini ve ilgilenmenizi rica ederim.
Yorum Gönder