03.02.20017 tarihinde 1598 lira ödeyerek sipariş ettiğim iPhone 5S telefonum hala gelmedi mağazadaki görevli en geç 10 günde gelir demesine rağmen 18 gün oldu gelmedi müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen önümüzdeki hafta bir daha ki hafta diyerek yardımcı olabileceğim başka konu var mı diye utanmadan soruyor bir de böyle bir firmadan bir daha asla alışveriş yapmam kimseye de tavsiye etmiyorum. Müşteri memnuniyeti sıfır müşterinin parasını alıp mağdur ediliyor. Hiçbir mağazasında ürün yok ancak para alıyorlar olmayan ürünleri satarak müşterileri kandırıyorlar.
Yorum Gönder