İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bim Market Eleman Bilgim Dışında Kasa Fişini Çöpe Atmış.

Bim market Eskişehir G Okkan caddesindeki şubesine bugün 03.02.2017 gittim. 3 ekmek bir kavanoz turşu aldım. Çıkıştaki sağ taraftaki kasaya geldim. Hesap 5.40 TL tuttu. Elemana 40 kuruş nakit verdim. Kartımdan 5 TL çekildi. Eleman kartımın slibini verdi ama kasa fişini vermedi. Kasa fişini istedim aldığım ürünleri sordu gösterdim kasa fişini çöpten alıp verdi. Üründe sorun çıkarsa ben kasa fişi olmadan nasıl iade edeceğim? Kasa fişinde H**** T***** yazan elemandan Bim marketten şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget