Dün aldığım bileti acil bir durumdan dolayı açığa almak istedim. Ancak almam mümkün olmadı. Site sürekli beni attı daha sonra sinema salonuna gittim (fly in) onlarda mail atmamı numaralarının olmadıklarını bu konuda yardımcı olamayacaklarını söylediler. Biletiva'ya mail attım herhangi bir dönüş hala olmadı. Biletim yandı mı ne oldu anlamadım. Çoğu zaman netten bilet almama rağmen ilk kez böyle bir şey yaşıyorum.
Yorum Gönder