İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Beysukent Tabanway Oto Yıkama Aracı Kötü Yıkama

Aracımı iki kez götürdüm. İlk götürdüğümde aracımın kapı içinde çamur vardı. İkinci götürdüğümde ise gene özenle yıkanmamıştı camda bez izleri duruyordu. Aracın içinde kullandıkları spreyden ötürü döşeme kısmi yağlı duruyordu. Yıkayan kişiler araca özen göstermiyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget