Aracımı iki kez götürdüm. İlk götürdüğümde aracımın kapı içinde çamur vardı. İkinci götürdüğümde ise gene özenle yıkanmamıştı camda bez izleri duruyordu. Aracın içinde kullandıkları spreyden ötürü döşeme kısmi yağlı duruyordu. Yıkayan kişiler araca özen göstermiyor.
Yorum Gönder