2 gün önce Bera Ankara Otel'de odalardan birinde bir gece konakladım. Bir eğitim için gittiğimden sabah hızlı bir şekilde hazırlanıp çıkarken odada şarj aletimi unutmuşum. Aynı günün akşam saatlerinde (20:00) fark etmemle henüz Ankara'dan ayrılmadığım için oda numaramı söyleyerek aradım yardım istedim. Telefon numaramı alarak geri döneceklerini söylediler. Dönen olmadı aradığımda bulamadık dediler. Geç saatte tekrar aradım. Şarj aletimin odada kaldığına emin olduğumu incelemelerini rica ettim. O zaman otelde kalmıştır, kayıp eşyaya baktıralım dediler. Yine dönen olmadı ve sabahına tekrar aradım. Akşamdan konuyla ilgili bir aktarım bile olmadığını fark ettim! Kendimi tekrar anlattım ve bakmalarını rica ettim. Baktıklarını söyleyip bulamadık yok dediler. Böyle bir otelde odada kalan bir eşyaya sahip çıkılamaması beni çok üzdü. Nazik olmayan bir bayanın ilgisizliği de yakışmadı.
Yorum Gönder