Bu siteye üye oldum sonra toptan ayakkabı aldım. 8 çift istediğim model sitede yoktu. Aradım konuştuk, bana resimlerini yolladı. Bende 520 TL yatırdım hesabına ayakkabıları yolladı ama gelen ayakkabılar benim sipariş ettiğim ayakkabılar değildi. Sonrasında aradım "ayakkabıları gönderin sizin isteğiniz modeli gönderelim" dediler. Bende geri yolladım daha sonra aradığımda "sipariş verdik yapılıyor" dediler. Her aradığımda başka bir yalan söylüyorlardı. Daha sonra aradığımda telefonumu açmadılar her gün aradım başka numaradan aradığımda açtılar. Bende "paramı istiyorum" dedim "paramı yollayın" dedim hesap numaramı yolladım sonra numaramı engellediler. WhatsApp'dan engellediler aradığım başka numaraları da engelliyorlar. Ayakkabılarla birlikte faturada yollamadılar "bana güvenilir bir site" demişlerdi.
Yorum Gönder