Aracım orijinal olduğu için orijinal parça gönderemeyiz diyor Axa Sigorta, nedeni bu 94 model olduğu için ve hiç kaza yapmış olmadığı halde böyle bir anlayış olabilir mi sizce? Fiyatta anlaşılamadı ve aracım yapılmadı, paramızla sürünüyoruz.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder