Cihazımı yaklaşık 10 15 gün önce ısınma sebebi ile Asus yetkili servisine Asus şirketinin anlaşmalı olduğu kargo firması ile gönderdim. Ürün kabul edildi işlem gördü bana geri gönderildi, ısınma sorunu çözülmüş ancak bakım yapan personel tarafından PC'nin fani bozulmuş, normal bir çalışma sesine sahip PC şimdi tabiri caizse traktör motoru misali ses çıkarmakta,tekrar onarım talebinde bulundum yetkili kargo firmasına ürünümü daha önce de paketlediğim gibi eksiksiz ve nizamı bir şekilde teslim ettim. Ancak ürünü Asus yetkili servisi üründe darbe mevcuttur gerekçesi ile kabul etmemiş tarafıma geri göndermiş ben o darbenin bilgi dahilinde olduğunu içerisinde ve bilgisayarın orijinal kutusundaki notta belirtmiştim. Kargo firması kargo ücretini tarafımdan tahsil etti sebepsizce zaman ve maddi anlamda hasara uğratıldım.
Yorum Gönder