13.11.2016 'da 2 çift ayakkabı aldım. Ayakkabının yüzeyi 3 ay da çatlamaya başladı. Mağazaya tamiratı için gittim. 2 günde gidip gelen ürüne hiçbir şey yapamayacaklarını söylediler. Hatta alaycı bir tavırla yırtılsaydı garantiye girerdi diyerek umursamadılar. Bu firmadan ben ürün aldım milyon kere pişman oldum. Ürünü Maraş Piazza AVM' de bulunan Arena isimli mağazadan aldım. Satarken ellerinden geleni yapıyor sattıktan sonra mallarının arkasında durmuyorlar. Üstelik ne hikmetse 2 günde gidip geliyor. Aslında gönderdiklerine bile inanmıyorum. Mağaza Arenastorecenter.com isimli web sitesine sahip. Aynı zamanda oradan da şikayetimi bildirdim. Şimdi tüketici haklarım için Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım.
Yorum Gönder