İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Arçelik Bir Dünya Ürün Aldım,  Çoğu Vuruk Çıktı.

Bütün evi Arçelik'ten döşemeye karar verdik diğer markaları eledim telefonla da şikayetimi belli ettim. Kurutma makinesi, aspiratör, cumartesi de 30 günün üstüne gelen bulaşık makinesi vuruk çıktı, bunların hepsi değişecek spot mal mı gönderiyorsunuz ne yapıyorsunuz anlamadım. 18 bin TL nakit verdik bu ürünler neden böyle gelsin diye mi? Eski Arçelik servisi montaj ekibi iyiydi şimdi eski profesörlük yok. Vaktim yok yurt dışına çıkacağım en kısa zamanda çözün bu durumu. 2 ayda ancak geldiler zaten bir de vuruk kırık çamaşırı göremedim takarken mobilya içine konuldu. Umarım onda bir şey yoktur. Yarın bayiyi de güzel arayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget