2 sene önce bir güzellik merkezinden bir ürün paketi aldım, taksitle ve bana belirli bir plan yapacaklarını o zaman arayacaklarını ve o zamana kadar ödeme yapmama gerek olmadığını söylediler ve ben paket aldığımı bile unuttuktan 6 ay sonunda borcunuz birikmiş ve hiç ödeme yapılmamış borcunuz 1300 TL'ye faiz binmiş ödemezseniz eve haciz gelecek diye bir kağıt yolladılar. Kabataş Hukuk Bürosu'ndan gönderdiklerini söylediler ve kullanmadığım paleti 2 senedir sürekli taciz ederek ödememi istiyorlar, amcamları dahi bunun için arayıp onlara hakaret ettiğime dair iftira atmışlardır. Kandırıldım şikayetçiyim.
Yorum Gönder