14 Şubat'ta göndermiş olduğum kargo Şile şube tarafından teslim edilmeyip alıcı telefonla aranıp getiriyoruz demesine rağmen teslim edilmeden geri gönderilerek tarafıma tekrar ödeme gönderildi müşteri hizmetleri zaten hiç umursamıyor size döneriz diyorlar ama dönen de yok.
Yorum Gönder