İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ankara Minibüsçüler Odası Şoförün Hoş Olmayan Tavırları!

05.02.2017 tarihinde akşam üzeri bindiğim 06***5 plakalı Ostim Keçiören dolmuşunda; ilk olarak, şoför Ankara'yı bilmeyen yaşlı insanlardan fazla ücret aldı itiraz etmeme rağmen paralarını geri vermedi. İkinci olarak, başka bir dolmuş şoförü ile önce yolda tartıştı sonra ise o dolmuşla yarıştı. Şehrin içerisinde yolcuların hayatını hiçe sayarak diğer dolmuşu geçmeye çalıştı. Bu sırada kırmızı ışıktan geçti.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget