05.02.2017 tarihinde akşam üzeri bindiğim 06***5 plakalı Ostim Keçiören dolmuşunda; ilk olarak, şoför Ankara'yı bilmeyen yaşlı insanlardan fazla ücret aldı itiraz etmeme rağmen paralarını geri vermedi. İkinci olarak, başka bir dolmuş şoförü ile önce yolda tartıştı sonra ise o dolmuşla yarıştı. Şehrin içerisinde yolcuların hayatını hiçe sayarak diğer dolmuşu geçmeye çalıştı. Bu sırada kırmızı ışıktan geçti.
Yorum Gönder