İkna etme konusunda üzerine olmayan ama iş uygulamaya gelince hiçbir şey başaramayan firmanın adıdır. Bundan 1 yıl önce önümü kesip epilasyon hakkında bilgi veren ayrıntılı görüşmede ilk seansta neredeyse %50 sonraki seanslarda tamamen biteceğini kısaca yalan dolanla ikna eden firmanın ta kendisinden bahsediyorum. En son geçtiğimiz cuma seansa gittiğimde artık seanslarınız bitti devam etmemiz için ekstra para vermem gerektiğini söylediler. Çünkü %1 bile azalma yok! İşe yarama yok! Durumu açıkladığımda bana bu şekil bilgi verdiniz zamanında şimdi azalma bile yok ben boşa mı para ödedim ve ödememi bekliyorsunuz dediğimde işletmecimiz değişti bu yüzden yardımcı olamıyorum eski müşterileri bitirmeye çalışıyoruz diye yanıt vermeleri mağdur etmeleri. Yasal işlemi başlatıyorum görüşeceğiz!
Yorum Gönder