İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Alaçatı Muhallebicisi Priz Kullanımı

Bilgisayarda iş yapması gereken veya telefonunu şarj etmesi gereken müşterilerin kullanımı için cafe içinde var olan prizleri kapatmak nasıl bir saygısızlıktır? Bir de çalışanlarınız kaba bir şekilde "yönetim kararı" diyor. Sanki yapılan uygulama mantıklıymış gibi. Fiyatlarınız zaten kalitenize göre oldukça pahalı bir de üzerine var olan prizleri kullandırtmamak neymiş, neyin hesabı neyin kitabı bu? Müşterilerinizin harcayacağı 3 kuruşluk elektrik ücreti fazla mı geldi gözünüze saygısız bir işletme. Daha da gelmem duruşum değişmiştir size karşı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget