3 aydan fazla oldu bilgisayarımı garanti kapsamında vereli hala bir dönüş yapmadılar. Lütfen artık bilgisayarımı gönderin çok mağdur ediyorsunuz. Aynı zamanda müşteri hizmetindekiler de hiç ilgilenmiyor özellikle S.. adındaki bayan çok kaba ve dalga geçer gibi hareketleri oluyor telefonumu yüzüme kapatıyor, beklemeye alıyor. Yardım etmiyorsanız karşıda kişiyi insanca cevap verin. Kısaca her şeyiniz kötü müşteri hizmetiniz, teknik servisiniz.
Yorum Gönder