İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akropol Termal Başlı Başına Her Şey Kusurlu.

İnternet reklamına inanarak gittiğimiz Akropol Termal tesislerindeki serüvenimiz önce dolu oda vererek başladı gittik ki oda dolu. Bekledik yeni odamıza geçtik. Sosyal tesislerde ısıtma yok. Buz gibi havuzlar deniz suyu gibi soğuk neresi kaplıca anlamadık. Kahvaltı kötü makine bozuk diye elde yıkamışlar tabaklar su içinde hep. Sosyal tesisten soğuktan dolayı yararlanılamıyor. Akşam yemeği çeşit az ama fena değildi. İkinci akşam odadaki ısıtmalarda bozuldu. Geceyi buz gibi geçirdik. 2 gece zor kalıp ayrıldık. Yazık verilen paraya netteki resimlerin hepsi yalan.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget