İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akbank Geri Dönüş Yapmıyorlar

Tam 8 gün oldu yazdığım şikayete gereken dönüşü yapmıyorlar. Cevap vermez diye düşündüğüm tüm ilgili kurumlardan bu konuda en geç 48 saatte cevap aldım ama Türkiye'nin en büyük kuruluşlarından bir tanesi sizi sadece oyalıyor. Akbank'a ödediğiniz tüm borçları defalarca takip edin. Avukatları aracılığıyla şubeye ödediğim para ortada yok. Faiziyle borcunuzu ödüyorsunuz. Parasını ödedim kurtuldum sanıyorsunuz ama maalesef. Asil sıkıntınız şimdi başlıyor. Dosyanız aylarca belkide senelerce adliyede açık kalıyor. Dosya kapatma harcını adliyeye ödemiyorlar. Harç ücreti diye ödediğim kalem ortada yok. E-devlet üzerinden bakarsanız hala borçlu gibi görüyorsunuz kendinizi. Konuyu perşembe günü BDDK' ya ileteceğim (yurt dışında olduğum için bana Mail ile ulaşabilirsiniz).

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget