İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akbank 444 25 25 Rahatsızlığı!

Bir şey soracağım, telefonu çevirdim, beni tanıdı ve sesli yanıt ne istediğimi sordu. Ve bana ne sormam gerektiğini dikte ettirmeye başladı. Uzattıkça uzattı, belli ki beni bezdirip telefonu kapatmamı bekliyordu, ama Allah bir sabır verdi sonuna kadar devam ettim ve neticede karşıma canlı bir varlık çıkacak ümidine kapıldım ama yanılmışım, telefonu açacak kimse yok. Cumartesi sabah 11'de tüm çalışanlar başka müşterilere cevap veriyormuş lafına inanmadım ama bekledim. Yaklaşık on dakika bekledikten sonra pes ettim ve telefonu kapadım. Kesin eminim karşı tarafta sesli cevap sisteminden ve bekçiden başka kimse yoktu. Üstelik bu olay son bir ay içerisinde üçüncü kez oluyor. Yani ben soracağım soruyu bir aydır soramıyorum ama Akbank hala paraya kıyıp çağrı merkezine eleman almayı düşünmüyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget