İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Acıbadem Sağlık Grubu Maslak Hastane Personeli Tam Bir Fiyasko

Sabah 10' da hastaneye gittim. Meme biyopsisi için beklemeye başladım. Bu işlemi yapacak tek hemşirenin, bankodaki görevliye söylediğini aynen yazıyorum, hem de ben orada beklerken. "beklesin hasta ya napayım yemek yiyeceğim". Kucağında çocuğuyla hastanede bir hemşire ve hastanın orada beklemesi ya da ne kadar beklediği zerre kadar umurumda değil. Bilmem kaç bin TL para veriyorsunuz biyopsi yapmak için ama bir hemşirenin keyfine kalmış ne zaman işleminizin yapılacağı. Saat olmuş 12.30, ben hala hemşirenin keyfini bekliyorum. Dünya kadar para almayı biliyorsunuz ama çalıştırdığınız personel bu. Bu durumda ve bu psikolojide, bir hastaya bunu yaşatmaya hakkınız yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget