İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

A101 Batman Kozluk Şubesinden Şikayetçiyim

Batman Kozluk ilçesindeki subenizden şikayetçiyim. Bir hafta önce kar nedeniyle buz tutmuş daha sonra erimiş ben de markete girerken kayıp düştüm ve diz kapagim yırtıldı. Oraya bir kaymaz serebilirler ve sadece ben değil çok kişi orada kolunu bacağını kırdı yazık degil mi. Bir kaymaz alıp oraya sermek bukadar zor olmasa gerek, şuan acı içinde yatıyorum napiyim dava mi ediyim, lütfen ilgilenirseniz sevinirim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget