İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Usulsüz Fatura ve Tarife Değişikliği.

Vodafone Usulsüz Fatura ve Tarife Değişikliği.

30 TL'lik tarife kullanıyorum esnaf paketi tam 89 TL fatura geldi internet kotasını aşmışım. Şu an ülkemizde sınırsız internet kullanan bile en fazla 50-60 TL arası fatura öderken benim 1 GB kullanım için tam 59 TL fazla fatura çıkarttılar. Bir de üstüne 1 SMS gönderip tarifemi bir üst pakete çıkartıp faturamı 30 TL'den 69 TL yaptılar tebrik ediyorum sizi Vodafone. Bu konunun incelenip tarafıma çözüm yolu ile dönülmesini bekliyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget