30 TL'lik tarife kullanıyorum esnaf paketi tam 89 TL fatura geldi internet kotasını aşmışım. Şu an ülkemizde sınırsız internet kullanan bile en fazla 50-60 TL arası fatura öderken benim 1 GB kullanım için tam 59 TL fazla fatura çıkarttılar. Bir de üstüne 1 SMS gönderip tarifemi bir üst pakete çıkartıp faturamı 30 TL'den 69 TL yaptılar tebrik ediyorum sizi Vodafone. Bu konunun incelenip tarafıma çözüm yolu ile dönülmesini bekliyorum.
Yorum Gönder