İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sony Mobile  Xperia C4 İçin İade Onayı Vermiyorlar

Sony Mobile  Xperia C4 İçin İade Onayı Vermiyorlar

Garanti kapsamında dört kez arızalanan Sony Xperia C4 cep telefonumu yetkili KVK teknik servisine götürdüm. Dördüncü kez arıza verdiği için ücret iadesi istedim. KVK teknik servis ise ücret iadesi için üreticiden/ithalatçıdan (Sony) onay alması gerekiyormuş. Bekle Allah bekle, hala onay gelecek. KVK'ya ulaşıyorum Sony'den onay beklediklerini söylüyorlar, Sony ile iletişim kuruyorum, şikayetimi güncellediklerini ve bir üst birimine ilettiklerini söylüyor ama neticede bir şeyin değiştiği yok. Hala bekliyorum. Ne zaman sonuçlanacağı ise meçhul. Tüm işlerimi telefondan yürütüyordum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget