İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tarafından Yapılan Onaysız Mobil Servis Aboneliği.

Türk Telekom Tarafından Yapılan Onaysız Mobil Servis Aboneliği.

050544279** numaralı telefon müşterinizim. Herhangi talebim olmadığı halde iradem dışı üyelik yapılan servis aboneliklerinden dolayı fatura olarak mağduriyet yaşıyorum. Müşteri servisi ile defalarca görüştüğüm halde farklı kişiler tarafından farklı çözüm diyemeyeceğim ifadeler ve yönlendirmeler yapıldı. Türk Telekom yetkililerine bu konuda şunu soruyorum. Ben özel anlamda onay vermediğim halde ilgi alanıma girmeyen servislerle neden muhatap olmak zorunda bırakılıyorum. Bizim bu servislere müdahalemiz yok deniyor. Peki zamlı faturayı niçin firmanız tahsil ediyor. Diyelim ki servislerden faydalanmak istesem servisin adını kendim seçmem gerekmez mi? Her türlü limit aşımında sonucuna katlanırım. Ama önceki operatörlerde yaşamadığım problem neden sizde mevcut ve çözüme yanaşmıyorsunuz. Şu ana kadar üç adet fahiş fatura ile karşılaştım. Sorunumun çözümünü bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget