Vialand'da bulunan Opmar'dan 2 tane güneş gözlüğü aldık. 1 tanesini hiç kullanmadık (ki zaten aynı gözlükleri akşama kadar 500 kişi deniyor) tam 1 hafta sonra değiştirmek için gittik ama başka bir şey bulamadık. Gözlüğü kullanmadığımı, içime sinmediğini söyledim "iade etmek istiyoruz" dedim. "Bizde iade yok" dediler "nasıl iade yok, tüketici olarak bu benim hakkım" dedim. "Almıyoruz" dediler ama bir seçenek yok, peki iade almayalım ama şöyle yapalım böyle olsun vs. demekte yok. Neyse orayla çözemedik. Müşteri hizmetlerini aradım N*** hanım çıktı, durumu anlattım. Aynı şekilde "iade yok" dedi. "Bu benim yasal hakkım neye göre iade yok" dedim. Sadece yok, açıklama da yapamıyorlar ki verdikleri cevaplarla çocuk inandırıyor sanki. Not aldım görüşüp gün içinde ararım dedi. Tabi ki kimse aramadı. 2 gün sonra yeniden aradım şikayet kaydımı bile bulamadı. Kurumsal zannetmeyin muhatap yok bir daha asla gitmem.
Yorum Gönder