İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Telpa Servis Tamir Ücreti.

Telpa Servis Tamir Ücreti.

Yaklaşık 5 ay önce Erzurum Gold İletişim'den General Mobile 5 marka bir cep telefonu aldım. Bir hafta sonra kendi kendine açılıp kapanıyor ve tam şarj olmuyor diye aldığım yere götürdüm. Satın aldığım firma, bataryanın tam yerine oturmadığını bu sorunu giderdiklerini ve artık problem yaşamayacağımı ifade ederek cihazı iade ettiler. Aynı problem aralıklarla üç kez tekrarlandı. En son 12 Mayıs 2017 de cihazı bir kez daha satın aldığım yer olan Gold İletişim'e götürdüm. Oradaki satış elemanı bataryayı çıkardı ve eğilmiş olan batarya konektörünü bıçakla düzeltmeye çalışırken konektör tırnağı kırıldı. Satış elemanı cihazı Telpa merkez servise gönderdi. İki gün sonra Telpa servisten tamir ücretinin 40 TL olduğu mesajını aldım Gold İletişim hatası olduğunu söyleyince onların yetkili servis olmadığını söylediler 40 TL'yi ödedim. İki gün sonra başka arızalar da olduğunu servis bedelinin 495 TL olduğunu bildiren bir mesaj aldım. Bunu kabul etmedim ve cihazın iadesini istedim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget