İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Arıza Kaydına Dönüş Yapmayan Firma

Türk Telekom Arıza Kaydına Dönüş Yapmayan Firma

Ben 1 ay önce 16 Mbit ultranet paketten 35 Mbit hipernet'e geçtim. Geçtikten sonra 35 mbiti tam olarak alıyordum. Zaten modemim max 58 Mbit'e kadar destekliyordu. 3 hafta böyle kullandım 35 mbiti ve son 1 hafta hızım birden bire 12 Mbit'e düştü. Hemen arıza kaydı bildirdim. 48 saat süre verdiler ama hiçbir geri dönüş olmadı. 2 gün önce tekrardan arıza kaydı bıraktım. Bu sefer internetimi tamamen kestiler. Sabırla tekrardan aradım bu seferde yetkili kişi "Türk Telekom'dan kaynaklanan bir şey değil binanıza şu an hiç sinyal gelmiyor" dedi, "teknik ekip yönlendireceğim" dedi,bende "tamam" dedim,telefonu kapattım. Telefonu kapattıktan 1 dakika sonra internetim geldi. Yani bu nasıl bir şeydir; hani benim binama hiç sinyal gelmiyordu? Bu internetin gelmesi olayı dün akşam oldu ve bu sabah kalktım yine interneti kesmişler. Yani illaki telefonu açıp hakaret mi etmek gerekiyor ben sakin sakin anlatıyorum. Ama nafile.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget