Telesekreter ile reklam nedir ya? Bir iş yerini her gün arayarak bir reklamı dinletmek... İnsana saygısı olmayan bir firmasınız. Tivibu reklamınızı insanlar dinlemek zorunda mı? Evet telesekreterden dinledim hatta da bekledim ve yorumumu yapmak istiyorum. Çok kötü bir reklam kaydı olmuş. Hayaller kurumsal bir firma fakat hayatınız öyle değil.Telefonda bağıra bağıra reklam dinletiyorsunuz pes.Yaptığınız şey insana saygısızlık.
Yorum Gönder