İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gönülşen Plaza Yetkili Servis Personelinden Şikayetçiyim.

Gönülşen Plaza Yetkili Servis Personelinden Şikayetçiyim.

Kasım 2015 tarihinde 39.700,00 TL'ye satın aldığım Renault Clio 4 marka aracımda 10.000 km de vites geçişi problemi yaşamaya başladım. Yıllık bakımda (15.000km) şikayetimi yazdırdığımda araç kontrol dahi edilmeden bir sorun yok denilerek bana teslim edildi. Fren balata kontrolünde (20.000km) şikayetimin devam ettiğini hatta arttığını yazdırdığımda bana kullanıcı hatası bayansınız topukluyla kullanıyorsunuzdur gibi saçma gerekçeler sunuldu ve değiştirmeleri gerektiğini (1.500,00tl) söylediler. Asla topuklu giymediğimi ve aracı iyi kullandığımı söylediğimde saçma sapan örnekler vererek başlarından savdılar. Yardımcı olmak bir tarafa Renault müşteri hizmetlerinden de açtırdığım şikayetle ilgili bir dönüş sağlanmadı. Sıfır araçta bu denli büyük problemin oluşmasının tek sebebi üretim hatası olmalı. Derhal aracımdaki bu arızanın bedelsiz olarak onarılmasını talep ediyorum. Yetkili servisten şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget