İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom ve Ses Hukuk Bürosu Fiyaskosu

Türk Telekom ve Ses Hukuk Bürosu Fiyaskosu

Ses Hukuk firması 05.05.2017 tarihinde Türk Telekom'a ait olan borcumu ödemediğim için bana yazılı tebligat yapmıştır. Tebligatta son ödeme tarihi 26.04.2017 olarak verilmiş yani tebligattan önce bir tarih yazılarak borcumun ana parasını ödemem imkansızlaştırılmaya çalışılmıştır. Bugün 18.10.2017 tarihinde bana kısa mesajla evinize haczedilecek denilerek uyarı mesajı atılmıştır. Ses Hukuk Bürosu'nu aradığımda bana 5 Mayıs'ta gönderdiniz dediğimde 2 yıl sonra eline geçse ne olacak zamanında ödeseydin ben bundan size ne dediğimde ş*** yapmasaydın denilmiştir. Yani Türk Telekom denilen firmanın çalıştığı hukuk bürosunun bu tavrı hiçbir şekilde izah edilemez kabul edilmezdir. Ben İstanbul Barosu'na bu firmayı şikayet edeceğimi bildirerek Türk Telekom'un bu firmayla çalışmasını ayıplıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget