İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları 'ndan Beklenen Bir Hareket...

Pegasus Havayolları 'ndan Beklenen Bir Hareket...

Salı günü Sabiha Gökçen' den kalkacak uçak için gidip metrelerce ulaşan bilet kuyruğunda 50 günlük bebeğimizle beklerken, eşim beklemeye devam etti, ben de kenara çekilerek sıranın gelmesini bekledim. Bir hanımefendi gerile gerile dolanıyor. Üzerinde Pegasus Havayolları formasıyla, konuşuyor, gülüyor vs. Daha sonra ben eşimi beklerken metrelerce kuyruk varken bir beyefendi yaklaşıyor sıraya girmeden, vay sen nerelerdesin nereden çıktın diyalogu başlıyor, ve bankonun önüne kadar alınıp hemen bileti veriliyor. Bu sırada ben hanımefendiye itiraz ediyorum, bakın orada insanlar sıra bekliyor, siz beyefendiyi öne alıyorsunuz buna hakkınız yok diyorum, hanımefendi "benim burada her şeye hakkım var, istediğimi öne alırım daha fazla konuşma attırırım seni buradan" diyor, "hadi diyorum bir attır da görelim" vs.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget