Konya Musalla Mezarlığı'ndaki merhumlarımızı ziyaretlerimizde suların çok az akması bir bidonu doldurmak için yarım saat bekliyoruz. Böyle yapmakla yetkililer veya görevliler ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyoruz. Halkın vergileri ile yapılan hizmetler sunulurken neden millete eziyet çektiriliyor, su tasarrufumu yaptıklarını düşünüyorlar acaba? Tasarruf yapmak istiyorsa KOSKİ her sokakta binlerce çeşme boşa akıttırılıyor, arabalar, halılar yıkanıyor, çocukların oyuncağı haline geliyor çeşmeler bunlara önlem alırlarsa mezarlığın sularını kesenler kısanlar daha iyi iş yapmış olurlar. Kendi hesaplarından veya babalarının parasıyla akmıyor o sular, milletin vergisiyle akıyor. Konu ile ilgili yetkililer veya görevliler biraz daha duyarlı olursa millete mezarlıklarda eziyet çektirmemiş olurlar.
Yorum Gönder