13.05.2017 - 23.07.2016 tarihinde Asya AVM firmasından Asos Paris maksi koltuk takımı aldım. Toplamda 2.936.01 TL para ödemekteyim. Ürünü aldığım günden beri sıkıntı ve sorunlar yaşamaktayım. Firma yetkilisi diye adı dolanan S*** bey +90 (530) 280 ** ** ile irtibata geçmemize rağmen Ağustos ayından beri sorunumuza çözüm bulunmadı koltuk kumaşı inanılmaz derecede toz topluyor yırtıldı ve dikişleri attı. Eylülden mayısa kadar aramamız sonucunda sonunda koltukları gelip aldılar ürün değişimi istediğimde benden 500₺ fark ücreti talep ettiler. Zaten ürünü 3000₺ yakın bir paraya almışım mağdur edip hem de üste para istiyorlar. Firma yetkilisi konuşmayıp çözüm aramayıp insanın yüzüne telefon kapatıyor. Buraya yazıyorum Tüketici Hakem Heyetine'de başvuruda bulunacağım en kısa zamanda.
Yorum Gönder