İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Leblebici Rahmi Esnafın Müşteriye Olan Hakareti

Leblebici Rahmi Esnafın Müşteriye Olan Hakareti

16.05. 2017 günü Erzincan iline ait Leblebici Rahmi isimli kuruyemişçi de daha önceleri ceviz almak istediğimde bize cevizlerin kaliteli olduğu ve sorun olmayacağına dair güvence vermesi sebebiyle 4 kg kadar ceviz aldık ancak cevizlerin geneli yani her üç cevizden ikisi çürük çıktı. Bahsettiğim tarihte aynı esnafa gittiğimde durumu anlattım ve bu sebeple önce yarım kilo alacağım ve iyi çıkarsa daha sonra 4 ya da 5 kilo kadar alacağım dedim fakat esnaf sahibi bana biz söz vermedik ceviz kötü çıkabilir sen yalancısın gibi hakaret içeren sözler söyledi. Bende siz bana bu ürünün iyi olduğunu söylediniz bende o sebeple aldım neden şimdi inkar ediyorsunuz ki dedim ve sonrasında yarım kilo ver satın alıp gideceğim dedikten sonra satmıyorum alma demesiyle şaşkınlığa girdim. Erzincan'da bu gibi esnaf mağduru birkaç insan var hiçbir yetkili esnaflara yönelik çalışma yapmadığından bu sorunlar büyüyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget