İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İşkur Öğrenci Ücret Düşüşüne BİMER'in Cevabına Bakın

İşkur Öğrenci Ücret Düşüşüne BİMER'in Cevabına Bakın

İşkur öğrenci ücretlerini 54 TL'den 40 TL'ye düşürdü, yazık günah bu. Hem full time çalışıyoruz hem aldığımız ücret part time ücreti gibi, BİMER'e yazdım gelen cevap bu "1700629509 sayılı BİMER başvurunuz incelenmiştir. İşbaşı eğitim programı kapsamında çalışan katılımcılarımıza ödenecek ücretler Kurumumuz Yönetim Kurulu tarafından belirlenmekte olup, hizmet merkezimizce yapılabilecek bir işlem bulunmamaktadır. " Bu mu tüm açıklama ya, açık öğretim de kaydım üstelik bu dönem dondurmuştum. Ne düşünülerek yapıldı bu? Açıklama istiyoruz aldığımız 3 kuruşu da çok gördüler, adı da istihdam. Okuyanlara destek bu mu?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget