İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gazdaş Trakya Bölgesi Geç Gelen Uyarısı.

Gazdaş Trakya Bölgesi Geç Gelen Uyarısı.

Gazdaş'a 06.04.2017 tarihinde abonelik yaptırdım 3 gün bekledim fakat kimse aramadı. Havanın soğuk olması nedeniyle Pazar akşamı mührü kendi yöntemlerimle açtırdım. 06.04.2017 tarihinden 17.05.2017 tarihine kadar ne arayan ne soran ne de gelmek isteyen olmadı 17.05.2017 tarihinde kapıma "kaçak kullanım tutanağı" bırakmışlar, tabi bu arada bana doğalgaz faturası da geldi bu süre zarfında fark etmediniz aramadınız. Benden şimdi açma-kapama bedelini ödememi istiyorsunuz neye dayanarak ben kuralları ihlal etmiş olabilirim fakat sizin işinizi yarım yapmanızın bedelini ben ödeyemem. Şikayetimi üst makamlara da taşıyacağımdan da emin olabilirsiniz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget