İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hattım Kullanıma Açılmadı Mağdurum.

Vodafone Hattım Kullanıma Açılmadı Mağdurum.

12.05.2017 son ödeme tarihli Vodafone hatlı faturamın ödemesini işlerim nedeniyle yapamadım. Hattım bu tarihte dondurulacaktı fakat hattımı 14.05.2017 tarihinde dondurdular. Ben de 15.05.2017 tarihinde faturamı ödedim fakat hala hattım kullanıma açılmadı müşteri hizmetleri yetkilisi hattımın 24 saat içinde açılacağını belirtmesine rağmen bugün hala hattım açılmadı. Ben faturamı ödedikten sona 7000 Vodafone servisinin hizmet dışı olduğu 7002 servisini arayarak kredi kartı ile işlem yapabileceğim söylendi. Vodafone yetkilileri benimle dalga mı geçiyor yoksa hattımı neden kullanıma açmadıklarını öğrenmek istiyorum ben de ona göre gereken neyse yapacağım bu kadar sorumsuzluk olmaz. Vodafone şirketi bu kadar küçük bir işlemi yapamıyor mu?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget