İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fatura Bilgisi Vermeden İcra Yazısı Gönderimi

Türk Telekom Fatura Bilgisi Vermeden İcra Yazısı Gönderimi

TTNET'e olan üyeliğimi bir aya yakın arıza ekibi gönderip arıza mı yapmadıkları ve bu süreçte doğru dürüst internet bağlantısı yapamadığım için iptal ettim. Bana kullanmadığım ay için fatura bedelinin de ödeneceği telefonla söylendi ve dediklerine göre konuşmalar kayıt altındaymış. Daha sonra ben defalarca kendi sistemlerinden fatura borcumun olup olmadığını sorguladım ve hiç borcum gözükmedi. Şimdi bana bugün bir mesaj atmışlar ve ödenmemiş 2 faturadan dolayı hakkımda icra takibi başlatıp 120 TL'lik faturayı 360 TL olarak ödemem gerektiğini söylüyorlar. Kendilerine 2 konu hakkında da şikayette bulundum ama hizmet vermedikleri ay için geri ödemenin araştırılacağını ama net bir cevap veremeyeceklerini icra için ise herhangi bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Ne ödeyeceğim bir bilgi olmadan benden nasıl ödeme yapmamı bekliyorlar anlamadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget