İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Topçuoğlu Otomotiv Garantili 6 Aylık Aracıma Arızalı Biniyorum.

Topçuoğlu Otomotiv Garantili 6 Aylık Aracıma Arızalı Biniyorum.

Fiat Linea 2016 model iki tane 2.el 6 aylık 18 ay garantili araç aldım araçların 2 Side 20.000 km de aracımın birinde direksiyon sertliği ve debriyaj sertliği be bu nedenle zor vites geçişi zor kullanım yaşamaktayım. Bu aracı servise bıraktım 1 gün boyunca kontrol edip bir şey olmadığına dahil aracımı teslim ettiler. Diğer araca binip kıyaslamalarını istediğimde dalga geçen bir jargonla aynı araçlar dedi ve aracı bana teslim ettiler. Aracımda aynı arıza devam ediyor ve bunu ben dışarı tamirci ustasına gittiğimde direksiyon pompası bozul ve amortisör üstü billalı malzemenin tekerlere baskı yaptığı bu nedenle direksiyon sert garantiden giderileceğini söyledi debriyaj ve vites sertliğinin de baskı balata denen malzemeden olduğunu öğrendim. Servis bununla ilgilenmedi ve bir şey yok deyip aracı verdiler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget