İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akmis Seyahat Bilet Satış Hatası.

Akmis Seyahat Bilet Satış Hatası.

Sabiha Gökçen Havaalanı'na gitmek için Bursa'dan kalkan otobüsüne 15:00 kalkış saati için telefonla yer aldım. 14:30'a kadar alınmalı söylendi bende o saate yetişemem ancak bileti almam gerektiğini söyledim. Telefondaki bayan sorun olmayacağını belirtti özellikle bileti kilitlediği ve satılmaması gerektiği notunu sisteme aktardığımı söyledi. Otogara gidene kadar 2 defada aradım ve biletinizde 15:00'a kadar sıkıntı olmayacak denildi. Otogara 14:48 de girdiğim halde otobüste yer olmadığı belirtildi, biletimin 42 numaraya kesildiğini söyledim ancak orası farklı birine satıldığı söylendi ve kendimi savunmama rağmen bilet kesen bayan agresif bir şekilde konuşma sergiledi. Şu an farklı bir firmanın 15:30 otobüsüne bindim umarım yetişirim. Bu firmaya hakkımı helal etmiyorum. Yazıklar olsun çok kalitesiz bir firma.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget