İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kullanmadığımız Hizmetin Parasının İstenmesi.

Türk Telekom Kullanmadığımız Hizmetin Parasının İstenmesi.

19.12.2016 tarihinden beri nakil işlemi talebinde bulundum. Kaç aydır nakil işlemi altyapı sorunlarıyla alakalı yapılamadı. Telefon ile görüşmemizde de 3 ay içinde yapılacağını yapılmadığı takdirde bir ücrete tabi olmadan vazgeçme hakkımdan bahsedildi. Bende müşteri temsilcilerinin bu şekildeki yönlendirmesi ile aboneliğimi iptal ettirdiğimde 242 TL'lik bir borç çıkartıldı. Daha önce de kullanmadığım dönemlerde gelen 46 TL bir faturada ödedim. Hizmetini alamadığım bir ürün için tarafımdan bu ücret talep edilmektedir. Bu konuda Türk Telekom yetkililerine yaptığım itiraz formları da zaman kaybından öteye geçmedi. Türk Telekom büyük bir firma ama müşterilerini bu şekilde mağdur edici bir politika edinmesi de çok üzücüdür. Ben yine sözümün arkasındayım ben bu interneti kullanmak için aldım o sözleşmeye ve taahhüt onun için yaptım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget