İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY OHAL İadesini Yapmıyor.

THY OHAL İadesini Yapmıyor.

THY 11 Temmuz 2017 tarihinde aldığım bilet ile 18 Temmuz 2017 tarihinde İstanbul'dan Frankfurt'a gidecektim. Ancak 15 Temmuz sonrasında yurt dışına çıkışlarda izin şartı getirilince havaalanında bulunmama rağmen, söz konusu uçuşu gerçekleştiremedim. Bunun üzerine OHAL'den dolayı Atatürk Havaalanı'nda biletimi iptal ettirdim. Bilet parasının iade edileceği söylendi. Ancak bugüne kadar tarafıma herhangi bir iade yapılmadı. Açıkçası THY'den böyle bir ciddiyetsizlik beklemediğim için hesaplarımı kontrol etmemiştim. Ancak yaptığım kontrolde ödemenin yapılmadığını gördüm. THY'ye yakışmayan bu ciddiyetsizliğin giderilmesini, mağduriyetimin bir an önce sona erdirilmesini rica ederim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget