Vodafone, faturalar ödendikten 3 ay sonra, son gelen faturada geçmişe dönük 3 aylık bir bedel daha gönderdi. Yurt dışına SMS kullanımı olduğunu ilk ayda yansıtmayıp, hiçbir şekilde uyarı yapmayıp, birikmesini bekledikten ve tüm faturalar ödendikten "3 ay" sonra toplu olarak geriye dönük bu bedeli yansıttı. Faturada bir limit aşımı söz konusu olduğuna dair hiçbir uyarı yapmamış olsa da ilk aydan beri eğer bu bedeli düzgün fatura etmiş olsaydı, önlem alabilir kullanımlarıma kendi tasarrufumda karar verebilirdim.Ama 3 ay geçmesini bekledikten sonra toplu fatura etmesi sebebiyle Vodafone'un doğruluk ve dürüstlük ilkelerine aykırı bir davranışta bulunduğunu düşünüyorum. Hizmeti de kusurlu. Geç ve toplu yansıtarak beklemediğim bir bedel ile borç altına soktu. En azından düzgünce ve doğru bir şekilde ilk ayda fatura etseydi önlem alınmasına engel olmazdı! 3 ay geçtikten sonra fatura etmek ne demek?
Yorum Gönder