Vodafone müşteri hizmetleri beni arayıp "12 ay taahhüt vermiş olduğunuz tarife bugün bitmiştir sizi başka tarifeye geçirelim" dediler hem de uygun dediler. Tamam dedik geçtik. 10 gün sonra fatura geldi cayma bedeli yansıtılmış. Benim zaten taahhüdüm sona ermiş ne cayma bedeli bu? Müşteri hizmetindeki arkadaş da zaten taahhüt yok bitti dedi. 2 hafta oldu işleme alalı hala çözemediler, dinliyorlarmış ses kayıtlarını. Ses kesip ekleme işlemi mi yapıyorsunuz ne yapıyorsunuz. Bir kez daha böyle bir şey oldu beni aramdan başka tarifeye geçirmişler iznim olmadan, ses kaydım dinlemiş tamam demişim diye ortaya bir yalan attılar. Eğer bu da ona dönerse mahkemede görüşürüz Vodafone. Bir daha asla geçmem. Şirket hatlarının hepsini iptal ettireceğim. Bu kadar kullanıcıyı saf yerine koyan firma tanımadım.
Yorum Gönder