İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Teknik Servis Alamıyorum...

Türk Telekom Teknik Servis Alamıyorum...

Tivibu ve ev İnternet'i kullanıcısıyız. 15/05/2017 TR. İtibaren yayın alamıyoruz. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım o kadar sert o kadar hoş olmayan tavırda konuşmalar yapılıyor ki bu kuruma hiç yakıştıramadım. Kaba bir tavır. Halen yayın alamıyorum ve ne zaman teknik servisin bana ulaşacağı belli değil. Çalışan bir bayan olarak evde gün içinde başka birinin olması mümkün değil. Nasıl bir çözüm bulunamıyor anlam veremiyorum. Eğer kaliteli hizmet veremiyorsanız taahhüt ile işlem yapılmaması gerekir. Müşteri olarak mağduriyetim giderilmiyor ve kimse ilgilenmiyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget